Dit zou onze nieuwe bewakingshond moeten worden
Forumregels
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
- Photos4pleasure
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Henry
- Lid

Ik zie geen boeven noch inbrekers, dus ik snap het gebrek aan vertrouwen van deze forumleden in de waakzame kwaliteiten van deze waakhond niet... 
Je dochter is denk ik niet zo geschikt als trainer voor bewakingshonden...
Je dochter is denk ik niet zo geschikt als trainer voor bewakingshonden...
- Photos4pleasure
- Lid

Henry
ik denk dat je gelijk hebt dat onze dochter precies niet de juiste geschikte persoon is
om onze hond af te trainen als bewakingshond .
Vondt dit wel en echt intens moment om even vast te leggen op de gevoelige plaat .
Maar ik vindt wel ook al wordt ze opgeleid als bewakingshond ,dat ze ten alle tijden moeten sociaal blijven ,
en daar lukt de dochter dan weer wel in
Grtz
ik denk dat je gelijk hebt dat onze dochter precies niet de juiste geschikte persoon is
om onze hond af te trainen als bewakingshond .
Vondt dit wel en echt intens moment om even vast te leggen op de gevoelige plaat .
Maar ik vindt wel ook al wordt ze opgeleid als bewakingshond ,dat ze ten alle tijden moeten sociaal blijven ,
en daar lukt de dochter dan weer wel in
Grtz
- Photos4pleasure
- Lid

Hey Wim
Zij zal in de dag niet blaffen op het moment dat wij de deur open doen ,maar moet wel alert zijn .
Door de nacht zal zij wel laten horen dat ze in huis is ,als er aan de deuren wordt geprutst .
Zij zal in de dag niet blaffen op het moment dat wij de deur open doen ,maar moet wel alert zijn .
Door de nacht zal zij wel laten horen dat ze in huis is ,als er aan de deuren wordt geprutst .
wim schreef:wordt het dan een bewakingshond die blaft en zegt kom maar binnen.