1 november, vrije dag voor alle Spanjaarden, die massaal met prachtige bloemen naar de begraafplaatsen gaan
1

2

3

4

1

2

3

4

ik ben al vereerd dat je de moeite hebt genomen je met de foto's bezig te houden. Ik had erg weinig tijd, wil de foto's toch op 1 november plaatsen. Voor MIJ zijn de foto's "mislukt" omdat ik niet de snaar heb weten te raken, waar ik op gehoopt had. mijn bedoeling was dat zonder nadere tekst het 1 november gevoel gecombineerd met MIJN beleving zou overkomen. er zullen geen inwoners van Vinaroz op photodrome kijken, maar toch zal ik nooit iets herkenbaars (namen of personen) in beeld brengen wat te maken heeft met het onderwerp begraafplaats. groetjes en hopenlijk blijf kijken!!!maltje schreef:[img]
Persoonlijk vind ik foto's trekken 1 ding,maar bewerking achteraf is meestal toch ook nodig.
mvg
PS.Vind je het maar niets,laat dan ff weten,dan verwijderen ik mijn bewerkingen.

Dit is juist een van de grootste uitdagingen in de fotografie, een beleving fotograferen.herrias schreef:mijn bedoeling was dat zonder nadere tekst het 1 november gevoel gecombineerd met MIJN beleving zou overkomen.

bedankt voor je reactieGreengrass schreef:herrias schreef:mijn bedoeling was dat zonder nadere tekst het 1 november gevoel gecombineerd met MIJN beleving zou overkomen.
Groeten, Johannes.