Mijn trip naar het Rijksmuseum vorige week was vooral heel gezellig. Minder aandacht besteedt aan foto's maken. Een paar leuke kunnen schieten en dit is er 1 van.
Had bijna pijn in mijn nek, want ik bleef maar naar boven kijken, zo mooi vond ik het.
Hoor graag jullie meningen
Ik vind 't dak prachtig, die zwarte diagonale rechthoek had van mij niet gehoeven, doet afbreuk aan de lijnen in het dak, dat is op zichzelf al fotogeniek - en lijnendragend - genoeg.
De zwarte lijnen in het midden zitten er van origine ook in, , alleenmet lampjes erin. Om deze meer samen te laten werken met het kader, het zo opgelost.
stond er vanochtend onder. oogde veel lichter en rustiger. denk juist door dat lichte.
het belangrijkste doel van deze constructie is verbetering van de akoustiek maar het tweede doel, lampverlichting, heb je weggepoetst.
Allemaal bedankt voor het reageren!
Maurice: ik heb nog wel ruimte over ja. Jij zegt, net een stukje doortrekken?
Frans: ik heb er inderdaad wel een eigen swung aan gegeven. Iets meer drama als het daadwerkelijk is.
Paula: de donkere rechthoek zou ik nog een donker tint grijs kunnen geven die ook in de plaat terug komt. Ga ik nog even over denken.
Rob: Jij ook bedankt.
Bedankt allemaal voor de reacties.
Allemaal verschillend, leuk om te zien.
Ik ga hem eens een tijdje laten liggen en dan nog eens bekijken met jullie opmerkingen in het achterhoofd om te zien of ik hem nog ga aanpassen.