Klopt, maar als ze het er uit poetsen of wegknippen is het een duidelijk bewijs van pikken ipv onwetendheid...Tony schreef:dat heeft weinig nut, is er in minuut uitgepoetst

Jij snapt me... dat is het hele punt.filipo schreef:Mooie avondfoto.
Ik vermoed dat er geen andere brug in de buurt was zodat je vandaarop een foto kon maken zodat de reflectie ook de top van deze brug toont ?
Klopt, ik moest me zelfs af laten zetten, omdat je hier nergens kunt parkeren. Snel wat foto's aan de rand van de openbare weg.
Klopt, maar als ze het er uit poetsen of wegknippen is het een duidelijk bewijs van pikken ipv onwetendheid...Tony schreef:dat heeft weinig nut, is er in minuut uitgepoetst
Wordt het er niet uitgepoetst dan hebben geïnteresseerde kijkers een indicatie wie de fotograaf is (en kunnen ze die evt contacteren).

Dank je.. ik doe altijd goed zoeken voor ik ergens naartoe ga, google is je beste vriend. Tevens rijd ik voor me werk door heel nederland, zo kom je ook veel tegen, ik schrijf het op en ga altijd terug.Gotchas schreef:Fotogenieke brug, je weet de plekjes wel te vinden.
Wederom een heel fraai standpunt ingenomen.
Kleuren en helderheid zijn heel fraai en natuurlijk