Nope ... dit is de brug zoals hij is, onwijs breed en super ovaal .. sorry kan er ook niets aan doensugarman schreef:Ik dacht dat de Netkous in Den Haag was maar een mooie plaat
Dit ken ik niet maar is deze niet een beetje te plat? Ingedrukt?

Dan is nog steeds de naam voor deze fietsersbrug verkeerd want de Netkous ligt in Den Haag.Spuijtje schreef:Nope ... dit is de brug zoals hij is, onwijs breed en super ovaal .. sorry kan er ook niets aan doensugarman schreef:Ik dacht dat de Netkous in Den Haag was maar een mooie plaat

Bedankt voor je tip Sugarman, de brug heet de groene verbinding, bijnaam zoals ik aangaf is de netkous.sugarman schreef:Dan is nog steeds de naam voor deze fietsersbrug verkeerd want de Netkous ligt in Den Haag.Spuijtje schreef:Nope ... dit is de brug zoals hij is, onwijs breed en super ovaal .. sorry kan er ook niets aan doensugarman schreef:Ik dacht dat de Netkous in Den Haag was maar een mooie plaat
Het is de tramverbinding van Den Haag naar Zoetermeer.
Google is je vriend

Sorry, ik zal voorlopig even niks meer plaatsen.Tony schreef:een mooie opnamekomt zo ook een beetje futuristisch over
![]()
dit is het derde topic van een dag....er zijn maar 2 topics per dag toegestaan, zal het nu zo laten dan weet je het voor een volgende keer