De Delftse Poort

Gebouwen en stedelijke landschappen
Plaats reactie
Paula Loonen
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

De Delftse Poort

Bericht Geplaatst:

Bijna niet te doen zondag door de storm. Je kon niet op je benen blijven staan :shock :D
Ik ga echt nog eens terug wanneer het weer iets aangenamer is.

Afbeelding

Iso 320
F9
1/160
Omhoog Profiel Website Foto's
__Erik__
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

De Delftse Poort

Bericht Geplaatst:

:chapeau
Henry
Lid
Lid

De Delftse Poort

Bericht Geplaatst:

Fraai gedaan :up
Mooie vlakverdeling, strakke lijnen, maar ook mooie tinten door een spannende belichting. Luchtje is een beetje saai, maar volgens mij is het erg moeilijk om dit plaatje perfect te krijgen.

Om Den Haag er maar bij te halen, daar staat ook zo'n pand van NN: Haagse Poort :) Delfse Poort vind ik fotogenieker.
Ik ben er al een tijdje niet meer geweest, maar heb je ook een plaatje van het nieuwe Rotterdam CS gemaakt?
Omhoog Profiel Foto's
Paula Loonen
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re:

Bericht Geplaatst:

Henry schreef:Fraai gedaan :up
Mooie vlakverdeling, strakke lijnen, maar ook mooie tinten door een spannende belichting. Luchtje is een beetje saai, maar volgens mij is het erg moeilijk om dit plaatje perfect te krijgen.

Om Den Haag er maar bij te halen, daar staat ook zo'n pand van NN: Haagse Poort :) Delfse Poort vind ik fotogenieker.
Ik ben er al een tijdje niet meer geweest, maar heb je ook een plaatje van het nieuwe Rotterdam CS gemaakt?
Nee, heb ik niet meer gedaan. Daar was het nog meer open en ik kon er niet meer ademen van de harde wind. Dus ook voor de volgende keer :-)
petervaneekelen
Moderator
Contacteer:

Re: De Delftse Poort

Bericht Geplaatst:

Mooie kijkhoek, en eerlijk gezegd vind ik de lucht ook wel in orde. Ik mis juist een beetje dat zilverachtige effect in het gebouw zelf, dus zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan bij ander licht. Hopenlijk snel, want dat zou qua weer goed nieuws voor ons allemaal zijn ;)
Plaats reactie

Terug naar “Architectuur”