.
Bedankt voor het kijken, Henk

Ik fotografeer in principe geen kunstwerken. En buiten die kunstwerken, tsja, was dit het enige dat me echt aansprak.sugarman schreef:Lijkt wel geflitst zo vlak verlicht? Maar als dit het enige plaatje uit het Rijksmuseum is dan vind ik dit niet echt bijzonder. Was er dan echt niet meer te zien dan een plafond met wat lichtjes?

Ik heb er geen beschrijving of naam bij zien staan.... en zo ja, dan verwijder ik hem. Meeliften op het succes van een kunstenaar is het laatste wat ik zal doen.sugarman schreef:Is dit geen kunstwerk dan?

Henk, dan zou ik bij je zonnebril gaan beginnenwim schreef:Als de die gedachten uitdiept dan zul je nog maar weinig foto's maken.Henk47 schreef: Meeliften op het succes van een kunstenaar is het laatste wat ik zal doen.

I love my english car..... ;-)sugarman schreef:Henk, dan zou ik bij je zonnebril gaan beginnenwim schreef:Als de die gedachten uitdiept dan zul je nog maar weinig foto's maken.Henk47 schreef: Meeliften op het succes van een kunstenaar is het laatste wat ik zal doen.