Zandwinning
- Erik Symoens
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Heb ook al een paar keer geexperimenteerd met deze bewerkingen en hou wel persoonlijk van het doorzetten van de bewerking zoals deze.....de luchten zien er fantastisch uit evenals het water......de rest is over de limiet maar vind dit persoonlijk wel kunnen.....conclusie.......geslaagd voor mij..... 
- Akira
- Lid

- Contacteer:
De lage horizon en de mooie wolkenlucht zijn sterk hier, maar zoals Henry aangeeft, de zandwinner is te klein in beeld en wat saai centraal. HDR is altijd een kwestie van smaak, maar ik vind het net wat te.
Ik vind HDR mooi als het gebruikt is om de belichting op orde te krijgen, maar niet om bijvoorbeeld een wat matige foto op te pimpen (matige foto bedoel ik hier niet specifiek op jouw foto). Anderzijds kan ik soms toch ook wel weer genieten van HDR-fotos die over de top zijn en daardoor een surrealistisch beeld opleveren. Het hangt er dus erg vanaf, en de factoren die succes en failure onderscheiden zijn lastig te benoemen.
Ik vind HDR mooi als het gebruikt is om de belichting op orde te krijgen, maar niet om bijvoorbeeld een wat matige foto op te pimpen (matige foto bedoel ik hier niet specifiek op jouw foto). Anderzijds kan ik soms toch ook wel weer genieten van HDR-fotos die over de top zijn en daardoor een surrealistisch beeld opleveren. Het hangt er dus erg vanaf, en de factoren die succes en failure onderscheiden zijn lastig te benoemen.
- fotofons
- Lid

- Contacteer:
Dank je wel voor jullie reacties , altijd zeer leerzaam ,
inderdaad sta ik hier ver weg , denk ook te inderdaad te ver
had het in mijn hoofd zitten om eens op hdr te gaan fotograferen , weer eens iets heel anders
op het histogram Frans , kom ik nog op terug ..............( moet ik even opzoeken )
inderdaad sta ik hier ver weg , denk ook te inderdaad te ver
had het in mijn hoofd zitten om eens op hdr te gaan fotograferen , weer eens iets heel anders
op het histogram Frans , kom ik nog op terug ..............( moet ik even opzoeken )