Ik vraag me trouwens af wat je bedoeling was met de bovenste rij erbij (=is geen bloedmaan)
Maansverduistering compilatie
- Henry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Grappig! Dit heeft je wel flink wat tijd gekost.
Met name in de eerste rij had je via een aantal dubbelopnames de transitie van "grijs naar zwart" kunnen veranderen in transities van "grijs naar rood", waardoor de tweede rij er op een natuurlijke manier een vervolg aan geeft.
Met name in de eerste rij had je via een aantal dubbelopnames de transitie van "grijs naar zwart" kunnen veranderen in transities van "grijs naar rood", waardoor de tweede rij er op een natuurlijke manier een vervolg aan geeft.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Hij is leuk. Ook aardig om te zien hoe ik weer optisch op het verkeerde been wordt gezet, want de bovenste rij lijkt duidelijk naar rechts omlaag af te lopen terwijl dit in werkelijkheid juist een klein beetje oploopt.
Ik neem aan dat bewolking heeft gezorgd dat je de maan niet weer terug naar normaal kunt laten zien, jammer.
Ik neem aan dat bewolking heeft gezorgd dat je de maan niet weer terug naar normaal kunt laten zien, jammer.
- markleeman
- Lid

- Contacteer:
Mooie compilatie, leuk om het verloop in de tijd te kunnen zien. De rand van de schaduw bij de eerste rij lijkt wat vreemd (mn de laatste drie), alsof er wat slordig langs de rand geknipt is.