Je bent echt ondermaats met deze commentaar.....deze mensen hebben samen een prima dag beleefd samen en willen dit op deze manier overbrengen aan ons waarvoor respect.......s het nu echt zo dat je commentaar wil op deze foto's ? Technisch zijn ze medium van kwaliteit tot matig.
Als je de foto's als sfeerbeeld wil laten zien, zet ze dan in niet ter beoordeling of maak er een aparte afdeling van.

Ik vind ze qua kwaliteit meer dan goed genoeg om deze reeks bij portretten te zettenadrieh schreef:Is het nu echt zo dat je commentaar wil op deze foto's ? Technisch zijn ze medium van kwaliteit tot matig.
Als je de foto's als sfeerbeeld wil laten zien, zet ze dan in niet ter beoordeling of maak er een aparte afdeling van.
Apart dat dit ondermaats commentaar is.poezemienie schreef:Je bent echt ondermaats met deze commentaar.....deze mensen hebben samen een prima dag beleefd samen en willen dit op deze manier overbrengen aan ons waarvoor respect.......s het nu echt zo dat je commentaar wil op deze foto's ? Technisch zijn ze medium van kwaliteit tot matig.
Spijtig dit hier te lezen.......

naar de letter van de regels heb je gelijk... echter zou ik persoonlijk na 15 posts me van zo'n commentaren onthoudenadrieh schreef:Apart dat dit ondermaats commentaar is.poezemienie schreef:Je bent echt ondermaats met deze commentaar.....deze mensen hebben samen een prima dag beleefd samen en willen dit op deze manier overbrengen aan ons waarvoor respect.......s het nu echt zo dat je commentaar wil op deze foto's ? Technisch zijn ze medium van kwaliteit tot matig.
Spijtig dit hier te lezen.......
Je kan nog veel meer foto's van deze dag zien. Zie de foto's die onder het aanmeldtopic staan, de foto's die Mendel zelf op Ratjedoe heeft gezet. en zo nog meer. In mijn beleving staan deze foto's hier niet op de goede plek.
Maar gelukkig zijn er mensen die deze foto's qua kwaliteit meer dan goed genoeg om deze reeks bij portretten.
Mijn 2 cents