Vraag welk programma heb ik hier voor nodig?
- wilw
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
photoshop CS6 is de laatste versie op CD. Deze wordt nog te koop aangeboden, voor een paar tientjes al op marktplaats. Deze worden wel niet meer ondersteund met updates etc.
Photoshop Elements 14 is te koop rond de €70,- nieuw (met Google zo gevonden
)
Met je bestanden kunnen we zo niets omdat de link niet werkt. Je moet ze tussen de IMG tags zetten (deze staan boven in het menu)
En nu zie ik je bestanden niet meer

Photoshop Elements 14 is te koop rond de €70,- nieuw (met Google zo gevonden
Met je bestanden kunnen we zo niets omdat de link niet werkt. Je moet ze tussen de IMG tags zetten (deze staan boven in het menu)
En nu zie ik je bestanden niet meer
- Henry
- Lid

Speciaal voor Xafke... =>check hier
- Henry
- Lid

Ik gebruik Photoshop Elements al jaren. Is dan ook een legale versie, dit in tegenstelling tot de CS-versies die velen (in het verleden en wellicht nu nog) in gebruik hebben.
De belangrijkste functies zitten in Photoshop Elements, de duurdere broer heeft wel enkele opties die het leven nog aangenamer kunnen maken, maar die rechtvaardigden voor mij niet het verschil in prijs.
Wat je bedoelt met je opmerking dat je liever een professionele workflow hanteert in relatie met Photoshop Elements snap ik eerlijk gezegd niet zo goed. Kun je dat nog iets toelichten?
De belangrijkste functies zitten in Photoshop Elements, de duurdere broer heeft wel enkele opties die het leven nog aangenamer kunnen maken, maar die rechtvaardigden voor mij niet het verschil in prijs.
Wat je bedoelt met je opmerking dat je liever een professionele workflow hanteert in relatie met Photoshop Elements snap ik eerlijk gezegd niet zo goed. Kun je dat nog iets toelichten?
- Henry
- Lid

Henry schreef:....Wat je bedoelt met je opmerking dat je liever een professionele workflow hanteert in relatie met Photoshop Elements snap ik eerlijk gezegd niet zo goed. Kun je dat nog iets toelichten?
- xafke
- Lid

Ik denk dat ik voldoende duidelijk ben geweest Henry.
Nu is het niet zo dat ik hier een ruzie wil over wat nu het beste is want dat is oeverloos.
Ieder zijn goesting zou ik zeggen.
Ik zie zelfs mensen die nog "afwerken" met het oude programma Picasa. Laat ik in het midden of dat nu het beste is of niet.
Nu is het niet zo dat ik hier een ruzie wil over wat nu het beste is want dat is oeverloos.
Ieder zijn goesting zou ik zeggen.
Ik zie zelfs mensen die nog "afwerken" met het oude programma Picasa. Laat ik in het midden of dat nu het beste is of niet.
- filipo
- Lid

- Contacteer:
Laatste versie dateert toch van juli 2016 ?Frans schreef:Ik had daar ook naar gekeken AJL.
Alleen de laatste update is van 2014.
https://www.gimp.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Frans
- Lid

Dan heb ik op een verkeerde site gekeken filipo. Dank voor je aanvulling.
Anne. Je stelt een vraag. Mensen nemen de moeite om te reageren. Jou zien we niet meer terug.
Vind het niet erg netjes.
Anne. Je stelt een vraag. Mensen nemen de moeite om te reageren. Jou zien we niet meer terug.
Vind het niet erg netjes.
- Henry
- Lid

Ik heb Photoshop Elements omdat Photoshop "De Standaard" is voor fotobewerking. Op Youtube vind je ook 1001 tutorials over allerlei bewerkingen. Zelfs over productfotografie van producten tegen een witte achtergrond. Omdat je denkt dat je er een dure camera voor nodig hebt, heb ik speciaal voor jou twee video's gezocht waarin wordt laten zien dat dit helemaal niet het geval is.
In dit filmpje maken ze een productfoto met behulp van een mobieltje.
In dit volgend filmpje laten ze het zien dat het ook kan met een compact camera en een DSLR.
Moet je nagaan hoe mooi die foto geworden zou zijn als deze foto genomen zou zijn met een Canon 1000-D met een Canon 55-250 lens.
In dit filmpje maken ze een productfoto met behulp van een mobieltje.
In dit volgend filmpje laten ze het zien dat het ook kan met een compact camera en een DSLR.
Moet je nagaan hoe mooi die foto geworden zou zijn als deze foto genomen zou zijn met een Canon 1000-D met een Canon 55-250 lens.
- Frans
- Lid

De Gimp is professioneel en gratis.
Maar ik vond het wat stroef in gebruik.
Voor photoshop zijn er heel veel tutorials op het web te vinden.
Die zijn vaak ook te gebruiken met Elements maar niet altijd.
Photoshop CC is zo'n beetje de standaard voor professioneel gebruik.
Daar is de prijs dan ook naar.
Heeft ook een hele steile leercurve.
Zoals met heel veel programma's gebruikt de doorsnee gebruiker maar een fractie van de mogelijkheden.
Ik denk dat je met Elements jaren vooruit kunt.
Maar ik vond het wat stroef in gebruik.
Voor photoshop zijn er heel veel tutorials op het web te vinden.
Die zijn vaak ook te gebruiken met Elements maar niet altijd.
Photoshop CC is zo'n beetje de standaard voor professioneel gebruik.
Daar is de prijs dan ook naar.
Heeft ook een hele steile leercurve.
Zoals met heel veel programma's gebruikt de doorsnee gebruiker maar een fractie van de mogelijkheden.
Ik denk dat je met Elements jaren vooruit kunt.