Boymans van Beuningen
- Erik Symoens
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Links een stukje af.....onderaan een snijpunt van één van de treden laten uitkomen in een hoek gaat hem iets meer structuur geven......wel goede inleidinggevende opname..... 
- wilw
- Lid

- Contacteer:
volgens mij is deze (bijna
) goed zo. Er hoeft wmb niets af of bij qua compo.
Mis hier alleen helderheid en zou alleen het stukje tekst links wegfoefelen, of ...
voor een veel donkerdere (zwart-wit) variant gaan waarbij het accent komt te liggen op de lamp en trap met leuning. Heb 'm ff binnengehaald en dan bevalt hij me veel beter moet ik zeggen
Mis hier alleen helderheid en zou alleen het stukje tekst links wegfoefelen, of ...
voor een veel donkerdere (zwart-wit) variant gaan waarbij het accent komt te liggen op de lamp en trap met leuning. Heb 'm ff binnengehaald en dan bevalt hij me veel beter moet ik zeggen
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Ik volg Wil en Harry, mooi staaltje waar niet veel bewerking voor nodig is om hem precies goed te krijgen 
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Mooie foto. Zowel de kleuren ersie als de zwart wit spreken me aan. Ik begreep dat je zonder pc zit, als je weer een pc tot je beschikking hebt zou ik net als bij de zwart wit versie even de teksten en andere dingen aan de linkerkant weghalen.
- peter reinders
- Lid

- Contacteer:
De lijnen, waarmee je het beeld in wordt gezogen vind ik lekker kijken. Prima standpunt dus.
Zwart wit omzetting door Wil, kan mij ook bekoren. In mijn ogen wordt de plaat daarmee iets spannender.
Zwart wit omzetting door Wil, kan mij ook bekoren. In mijn ogen wordt de plaat daarmee iets spannender.