Leuk dat je het zegt Henry/ dank voor het meekijken, eerst had dat zelf ook geprobeerd. De lijnvoering vind ik beter bij het vierkante. Ik vond het zelf jammer dat ik dan de mooie bruine tint kwijt was. Beiden kunnen, met mi ieder zijn eigen charme. Gr Harry
Stijlvolle foto weer. Voor mij absoluut de eerste, die ademt rust. Bij de tweede blijft er helemaal niets van over - wat een uitsnede al niet kan uitmaken.
Beide foto's vindt ik erg mooi ook al is de eerste rustiger om te kijken, in de tweede trekt het juist wel mijn aandacht dat er wat meer "spanning", ik weet het even niet te omschrijven, in zit.
en ook voor de 2e heb je in mij een liefhebber gevonden
"dwingt zich wat meer op" maar niet op een onprettige manier (hoop dat mijn bedoeling overkomt)
Voor mij ook de eerste als favoriet. Hier geeeft het lijnen spel een heel ruimtelijk effect waardoor het een rustgevend gevoel geeft.
De tweede legt de nadruk op de krommingen maar verleist daardoor het ruitelijke gevoel, desondanks is te tweede ook een fijne plaat maar op een andere manier.
Mooie compositie wederom. Harry.
Kan je eigen comment wel volgen, de 2de geeft inderdaad meer de essentie weer en het vierkante format laat zich wel krachtig bezien!