Nog even alle opdrachten op een rijtje
Week 1
23 april - 26 april: De engelenmaker (titel van een Boek van Stefan Brijs)
27 april - 29 april: The good, the bad and the ugly
Week 2
30 april -03 mei: Shape of you (Ed Sheeran)
04 mei -06 mei: Uit zijn verband getrokken
Week 3
07 mei - 10 mei: Same-same but different!
11 mei - 13 mei: Veni, vidi, vici
Week4
14 mei - 17 mei: De schoonheid van driehoeken
18 mei - 21 mei: You’ll never walk alone
Als ik naar de resultaten kijk, dan vind ik echt dat iedereen goed zijn best heeft gedaan om echt iets moois van de opdrachten te maken. Slechts enkelen waren door omstandigheden niet in staat om alle acht foto's op te leveren, wat helemaal niet erg was want dat hadden we ook met elkaar afgesproken.
Frans verraste me dat hij ondanks zijn mindere fysieke gesteldheid tot vlak voor zijn operatie mee te doen. Ik hoop dat je inmiddels weer wat herstelt bent van je operatie en dat het beter met je gaat.
De opdrachten waren (al zeg ik het zelf) niet makkelijk, maar dan praat ik ook als iemand die in woorden denkt en niet in beelden (dank aan Frans voor die inbreng). De beelddenkers onder ons hadden bij elke opdracht onmiddelijk meerdere beelden voor ogen die bij de opdracht pasten. Zij waren in staat om bij wijze van spreken gelijk na het lezen van de opdracht een foto op te leveren die voldeed aan de opdracht. Het nadeel van het denken in beelden is (en dat heb ik van Wim begrepen) dat als ze niet snel iets opleveren ze "overstelpt worden met beelden", wat de keuze voor hun lastiger maakt.
We hebben mooie en verrassende foto's gezien en hebben elkaar weer wat beter leren kennen. Zo vond ik het erg mooi dat ArtenCo en Bebogard op een gegeven moment de oplossingen (de foto's) dicht bij hunzelf zochten. De foto van Fotosmurf (het alternatieve zakje patat bij de opdracht Same-same but different) vond ik bijvoorbeeld geniaal gevonden en ook nog eens mooi gefotografeerd, maar ook..... ach, het zijn er eigenlijk teveel om op te noemen. Degene die nog niet alle foto's heeft gezien, zou ze gewoon eens op zijn gemak moeten bekijken.
Tot slot wil ik Conny (ArtenCo), succes wensen met de voorbereidingen op de sponsorloop. Ik ga er van uit dat je ons in oktober ons nog wat beelden laat zien van de sponsorloop en dat je organisatie vele steentjes mag ophalen.
Over een ruim uurtje is het project ten einde. Ik heb er van genoten, ik vond het vier leuke weken. Ik hoop jullie ook.
Groetjes,
Henry