Ik waag mij eens aan architectuur. Iets waar ik totaal niet in thuis, daarom juist leuk om mee te oefenen.
Daarnaast ook door experimenteren met zwart wit omzettingen.
Deze foto is genomen tijdens de rondreis door Engeland, in het prachtige plaatsje Bath.
Deze is het niet voor mij Dennis. De omzetting spreekt me wel aan maar de manier waarop de gebouwen aangesneden zijn niet. Er missen hele delen die voor mij wel van belang zijn. Als dit bewust afgesneden is vanwege b.v. een drukke weg, zou ik de foto niet geplaatst hebben. Misschien wel helemaal niet gemaakt. Gr. Harry
Dank mannen voor het eerlijke commentaar.
Mij sprak de herhaling in het gebouw mij erg aan. Er stond een grote boom voor waardoor het fotograferen wat bemoeilijkt werd. Het standpunt zelf vond ik wel voor wat dynamiek zorgen.
Ik ben zelf redelijk tevreden over foto 2, maar vraag me af of dat te maken heeft met mijn blinde vlek voor mijn eigen foto's of dat het een smaakkwestie is??
Ik mag de aansnijding wel, is weer eens iets anders dan de standaard. Prima foto. Rechtzetten van de foto qua perspectief hoeft van mij niet. Lekkere omzetting, past hier wel bij.