Wolfsberg
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Weer een fraaie, Harry ... maar leunt wel wat naar rechtsonder, mss nog even wat rechter zetten?
- Harry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Bedankt allemaal voor het kijken. Ik snap de bedenkingen over de linkerkant. Ik vond zelf de paaltjes het voldoende doorbreken en eigenlijk te mooi om van links iets af te halen.
Ook nog even een controle of hij wel rechtstond. De rommeltjes...Het is wel straatfotografie he'?
Zoveel scheelt het toch niet Peter? Het lijkt meer of hij links iets oploopt.
Gr. Harry
Ook nog even een controle of hij wel rechtstond. De rommeltjes...Het is wel straatfotografie he'?
Zoveel scheelt het toch niet Peter? Het lijkt meer of hij links iets oploopt.
Gr. Harry
Laatst gewijzigd door Harry op 14 aug 2017 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- wilw
- Lid

- Contacteer:
begrijp de "paaltjeskwestie"
wel.
Denk zelf toch meer een draai naar rechts gemaakt te hebben, maar ondanks dat vind ik m sterk waarin het menselijke figuurtje, maakt de aanblik nog desolater dan hij al is
Denk zelf toch meer een draai naar rechts gemaakt te hebben, maar ondanks dat vind ik m sterk waarin het menselijke figuurtje, maakt de aanblik nog desolater dan hij al is
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Rechtzetten doe ik nooit met lineaal, Harry, altijd op gevoel omdat andere beeldelementen dat gevoel beïnvloeden. Volgens mij is dat niet zozeer persoonlijk maar een algemeen optisch-psychologisch effect. De verticale lijnen van het gebouw zijn gebogen en duwen als het ware naar rechtsonder, hetgeen mijn gevoel veroorzaakt. Bovendien lijkt de ruimte tussen het paaltje links en het kader ook een heel klein beetje wijd weg te lopen naar boven wat mijn gevoel nog eens versterkt. Pfff als ik dit zelf lees ben ik wel een ongelofelijke mierennxxx maar heee dat klopt ook
P.S. Ben het eens met je uitsnede, die paaltjes verrichten goed werk in je compositie.
P.S. Ben het eens met je uitsnede, die paaltjes verrichten goed werk in je compositie.
De basis foto is helemaal oké, de tweede versie verliest nu meer zeggingskracht juist door het wegnemen van het grotere vlak!
Had hem wel op mijn eigen geheugen kaart willen hebben!!!
Had hem wel op mijn eigen geheugen kaart willen hebben!!!