Spelen
Heel mooi 
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ik vond de kleurenversie ook mooi, alleen kan ik je bewerking in z/w wat beter hebben ... mooi gedaan.
- Rob Olivier
- Lid

Heel erg mooie foto. 
Het lijkt wel een beetje een trend te worden (van meerdere leden) updates in een apart topic te plaatsen. Ik blijf het lastig vergelijken vinden.
Het lijkt wel een beetje een trend te worden (van meerdere leden) updates in een apart topic te plaatsen. Ik blijf het lastig vergelijken vinden.
- Deva
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Ik vind dit nog mooier dan de kleurenversie. Daar vond ik het blauwe licht niet zo fraai, maar deze vind ik top!
Als je een update plaatst is het handig om dat er in de titel even bij te vermelden, anders heb je idd kans dat mensen niet nog een keer komen kijken.
Als je een update plaatst is het handig om dat er in de titel even bij te vermelden, anders heb je idd kans dat mensen niet nog een keer komen kijken.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Alleen een update van de titel en/of de foto is niet voldoende om het item als gewjzigd zichtbaar te maken, daarom is het handig om daarna ook zelf even te reageren op je eigen topic - met daarin bv. de opmerking dat je een update hebt geplaatst, en het hoe en wat daarvan.