wolfsberg-2
Fraai licht (vooral op de leuning) en lijnenspel ,zw keuze, met mooie zwart en grijs tinten.
MvG Toon.
MvG Toon.
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
De uitsnede wringt een beetje, rechtsboven "past" voor mijn gevoel niet helemaal, en het is toch al een afwijkend formaat. Maar wat betreft het licht ga ik mee met Toon, dat is prachtig. Dus ik zie ook niet zo hoe het beter kan. Misschien hard zijn en gewoon rechts een stuk eraf? Of ik ben (weer eens) de enige en dan schuif ik wijselijk opzij 
- Harry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Dank voor het meedenken. Ik ga hem toch zo laten. Er is een diagonaal ontstaan van de licht plek links onder, via de trapleuning naar een rond element in de dakconstructie. Als ik van rechts wat af zou halen eindigt het voor mijn gevoel te abrupt . Gr. Harry
Ga bij je visie aansluiten, Harry.
Ik zie ook duidelijk een goede lijn tussen de elementen die je benoemt en welke voor mij niet wringen.
Sterke compositie met de aangenaam verruwende korrel!!!
Ik zie ook duidelijk een goede lijn tussen de elementen die je benoemt en welke voor mij niet wringen.
Sterke compositie met de aangenaam verruwende korrel!!!
- Petah
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Ik zou de foto ook laten zoals hij nu is. Vooral het licht dat op de leuning valt versterkt hier de fraaie diagonale lijn. Lijkt mij trouwens wel aantrekkelijke architectuur voor de liefhebbers. Jammer dat het niet wat dichterbij is.