Naar huis.
- Leyman
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Mooie foto, zowel mét de persoon als zonder. Belichting ook zeer mooi.
Als ik even heel streng mag zijn betreffende het lijnenspel: onderaan zijn de horizontalen niet horizontaal (gebruik de voegen in de tegels als referentie) en rechts zie je dat de verticale lijn bolvormig is. Dat is iets waar ik steeds veel aandacht aan besteed.
Als ik even heel streng mag zijn betreffende het lijnenspel: onderaan zijn de horizontalen niet horizontaal (gebruik de voegen in de tegels als referentie) en rechts zie je dat de verticale lijn bolvormig is. Dat is iets waar ik steeds veel aandacht aan besteed.
Ben het met je eens, maar geloof me heb er veel aandacht aan besteed, veel lijnen, en altijd staar er wel ietsjes weer scheef !, toch bedankt voor je commentaar.
MvG Toon.
MvG Toon.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Deze is makkelijk te corrigeren, Toon. Klein beetje verticalen van elkaar wegtrekken van boven, en dan naar rechts kantelen. Mooie klassieke doorgang.
Ik doe corrigeren met LR ,zet alles nauwkeurig recht, na bevestigen, dikwijls toch dat er hier of daar iets scheefstaat ???petervaneekelen schreef:Deze is makkelijk te corrigeren, Toon. Klein beetje verticalen van elkaar wegtrekken van boven, en dan naar rechts kantelen. Mooie klassieke doorgang.
MvG Toon.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Ik ook. Meestal meerdere keren omdat na nauwkeurig kijken het nog niet goed genoeg gedaan blijkt te zijn 
- Rob Olivier
- Lid

Fijne foto met veel diepgang.