Liége
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Grappig effect.
Je hoofdonderwerp is practisch monochrome.
De kleuren in de achtergrond leiden alleen maar af.
Het zijn er heel veel in onderdelen die op zich niet de individuele aandacht waard zijn.
De fweede heeft weliswaar een andere gezichtshoek en is dus niet goed te vergelijken maar oogt rustiger.
Je hoofdonderwerp is practisch monochrome.
De kleuren in de achtergrond leiden alleen maar af.
Het zijn er heel veel in onderdelen die op zich niet de individuele aandacht waard zijn.
De fweede heeft weliswaar een andere gezichtshoek en is dus niet goed te vergelijken maar oogt rustiger.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
De tweede lijkt me een spiegeling van de eerste maar anders uitgesneden/gekanteld. Ik ben het verder helemaal met Frans eens, dus stel ik voor om de bewerking van F2 aan te houden op de uitsnede van F1.
Ja, ik dacht al, er klopt iets niet. Dat stationsgebouw is veel recenter dan deze fotoJudithfoto schreef:Voor mij is de kleurenversie interessanter, omdat jouw bewerking de foto doet lijken op oude foto's van vroeger. Met die felle kleurtjes en heel veel licht. Dat vind ik leuk, nostalgisch gezien.
Misschien is dat de kracht van de kleurenversie die maakt dat kleur hier beter bevalt? Vaak wordt zw onwillekeurig geassocieerd met een foto van vroeger, maar deze kleurenversie doet dat veel subtieler/geniepiger/krachtiger. Het creëert ook een spanning tussen een modern gebouw en een nostalgisch ogende foto.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Frans dat is niet zo bedoeld, ik lees aandachtig wat er over mijn foto's verteld word, en trek hier mijn les uit, voor de volgende foto's.Frans schreef:Jammer dat je niet inhoudelijk reageert.
Photodrome bestaat bij de gratie van de dialoog is mijn bescheiden mening.
MvG Toon.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Frans bedoeld dat het dan voor jou nuttig is, maar als je die les met ons deelt kan dat voor ons ook nuttig zijn 
Denk ik, Frans
Denk ik, Frans