Direct
Geert de muurkleur overheerste erg, die heb ik wat getemperd, waardoor de andere kleuren meer tot hun recht komen.Geert schreef:Vind het een speciaal beeld![]()
Heb je de verzadiging wat selectief opgeschroefd?
MvG Toon.
- Erik Symoens
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
De eerste te beste.....de andere is wat te soft..... 
Judith, heb aan de kleur nogal gesleuteld, en dan maak je een keuze, dat de persoon er uitspring is bewust gedaan.Judithfoto schreef:Voor mij de kleurenversie, mooie wand en mooi gezien.
In de kleurenversie zou je kunnen overwegen heb blauw in de jas van de voorbijganger flink te temperen. Het onderste deel is bijna monochroom en zijn jas leidt de aandacht iets af van het kleurrijke van de muur boven. Tenzij je dat natuurlijk bewust zo hebt gedaan
MvG Toon.
- Henry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
De eerste spreekt mij erg aan.
Misschien iets van de onderkant er vanaf halen, zodat alleen het zitgedeelte van het bankje er nog in blijft. Onderzijde bijna z/w. Contrast kleur-z/w spreekt me aan.
Misschien iets van de onderkant er vanaf halen, zodat alleen het zitgedeelte van het bankje er nog in blijft. Onderzijde bijna z/w. Contrast kleur-z/w spreekt me aan.
Dat vind ik ook, maar storende elementen komen dan in beeld.filipo schreef:Geef mij ook maar de kleurenversie.
Het was wellicht niet mogelijk maar rechts mocht er voor mij nog iets meer ruimte zijn tussen de vierkanten en de rand (zoals links).
MvG Toon.
Henry, dan ga ik de inkomende lijn missen.Henry schreef:De eerste spreekt mij erg aan.
MvG Toon.