Update er bij gezet. Hier nog een keer zonder vignet. Ik gebruik vaak wel wat vignettering in de hoeken maar misschien ben ik daar te scheutig mee en moet ik het alleen gebruiken als het niet opvalt? Het helpt vaak wel om meer focus te leggen op je hoofdobject. En ik heb het geheel nog een graadje naar rechts gekanteld omdat ik het idee had dat ie niet helemaal recht was.
Even je topic aangepast. is makkelijker voor de kijkers. kan je zelf ook doen door op je eerste bericht onder op bewerk te klikken. zonder vignet is hij voor mij beter.
O ja, stom van me. Ik had op google photos mijn eerste foto verwijderd omdat ik ook zelf de 2e versie beter vond. Had even niet in de gaten dat ik daardoor ook in dit topic het origineel verwijderde. Ik zal hem morgen weer even terugplaatsen. Ter vergelijk.
Ja , echt schitterend daar. Voor ieder die een bijzondere bruidsreportage overweegt. Daar kun je echt waanzinnige foto's maken. Het is een hele gordel met dit soort gebouwen daar en overal met een prachtige spiegeling van het water dat er omheen en tussendoor ligt. Je moet er wel even voor naar Valencia vliegen.