update

En dan denk ik ook nog dat het mooier zou zijn als ook zijn hele lijf tot de heup te zien was geweest.Wolves fotografie schreef:Ik denk dat wanneer de wandelaar hoger in de foto zou zijn, je een krachtiger beeld krijgt. De ogen zouden dan op 2/3 hoogte moeten komen...

Dat moet mogelijk zijn. Dit is al een kleine crop. vond het patroon in het bovenste gedeelte van de foto interessanter dan in het onderste. Daarom deze.Wolves fotografie schreef:Ik denk dat wanneer de wandelaar hoger in de foto zou zijn, je een krachtiger beeld krijgt. De ogen zouden dan op 2/3 hoogte moeten komen...
Het orgineel is beslist scherper dan hier op het forum, zal nog eens goed naar het naverscherpen kijken na verkleinen.Gotchas schreef:Vind hem wel grappig, maar jammer dat het hoofd net de ultieme scherpte mist om het zo maar te zeggen...

Dat zijn geen beste werktijden.wilw schreef:Maar of ik dat vandaag nog ga redden, ben tot 22.00 op het werk vandaag.

Tsja, je mot toch wat voor de boterhamWolves fotografie schreef:Dat zijn geen beste werktijden.
Ben benieuwd naar je update!