Ook een Kerst en Nieuwjaars kaart
Forumregels
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Plaats hier je foto's die je wel met de leden wilt delen, maar waar je geen beoordeling over wenst te krijgen.
Voor jullie hetzelfde
- Ronald Jan 76
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Beste wensen en gezond weer op.
-
Philipfrance
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Mee eens!ArtenCo schreef:Deze kon niet uitblijven....ondanks klein spelfoutje (wensn) vind ik het een leuke kaart.
Voor jullie ook de beste wensen!
- Ron62
- Moderator
Bedankt allemaal.
.....ik heb 'm aangepast en aangezien het geen beoordelingsforum is heb ik de foute weg gehaald. 
Inderdaad een vautjeArtenCo schreef:ondanks kleine spelfoutje (wensn)
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Jullie ook de beste wensen, Ron! 
Heel fijne dagen met niet al te harde knallen waar huisdieren vaak niet van houden en een goed nieuw jaar gewenst !
- Ron62
- Moderator
Bedankt allemaal.
@Ine, tot nu toe reageert ie gelukkig nog redelijk goed op de knallen, als er vuurwerk te horen is kijkt ie wel even op, maar reageert nog niet angstig.
1 slechte ervaring(harde knallen van dichtbij bijvoorbeeld) kan dit helemaal veranderen, honden horen natuurlijk veel beter dan wij en dus klinken die knallen waarschijnlijk ook veel harder voor ze.....zeker dan voor mij, want mijn gehoor is niet zo best meer.
@Ine, tot nu toe reageert ie gelukkig nog redelijk goed op de knallen, als er vuurwerk te horen is kijkt ie wel even op, maar reageert nog niet angstig.
1 slechte ervaring(harde knallen van dichtbij bijvoorbeeld) kan dit helemaal veranderen, honden horen natuurlijk veel beter dan wij en dus klinken die knallen waarschijnlijk ook veel harder voor ze.....zeker dan voor mij, want mijn gehoor is niet zo best meer.