gpauwen schreef:
Geweldige foto's waar alles, maar ook alles klopt en helemaal niets op aan te merken is. Kunnen m.i. zo in een luxe modetijdschrift. Ik vind trouwens ook dat je met elke foto die je plaatst laat zien dat je met sprongen vooruit gaat. Volgens mij had ik al een keer voorgesteld om mee te doen aan fotowedstrijden, ik weet zeker dat je onmiddelijk in de prijzen zult vallen. Of misschien kun je zelfs cursussen aanbieden ? Menig photodromer zou zich zeker meteen in willen schrijven !
In november 2009 ben ik naar een voordracht van de Nederlandse portretfotograaf geweest met een persoonlijk gesprek met hem waar hij mijn boek signeerde met een regel die mij meer houvast geeft dan jou vele jaren opmerkingen GPAUWEN

Jou sarcastische opmerking getuigt alleen maar hou jij u gedraagt : namelijk iemand zoveel mogelijk trachten te kwetsen en NOOIT heb je enig lovende woorden op mijn werk gegeven, niet van landschappen, noch van dieren of gemanipuleerde werken, noch van enig ander werk. Jij behoort waarschijnlijk bij de weinige mensen die alleen hun eigen werk goed vinden mijnheer GPAUWEN
Uw laakbaar gedrag tegenover mij bewijst je laag niveau op menselijk vlak.
Als jij denkt dat je sarcastisch gedrag de regels van het forum te omzeilen, mij niet.