1.
ISO 100
F3,2
1/500

2.
ISO 200
F3,2
1/500

3.
ISO 400
F5
1/320

], ik zie geen dichtgelopen plekken in de foto, maar wel weer wat plekken die te licht zijn.

Ron62 schreef:De 3e vind ik qua uitsnede het mooist, de blik van de hond die je recht aan kijkt vind ik ook het mooist hier.![]()
Het zwart heb je goed onder controle[in alle 3 de foto's trouwens], ik zie geen dichtgelopen plekken in de foto, maar wel weer wat plekken die te licht zijn.
Wat mij het meest stoort is de vrij lichte neus, daar zou ik de hooglichten in ieder geval wat terug proberen te halen.
Ik zou deze honden nog eens proberen op de foto te zetten, maar dan met wat minder hard licht, dus wat vroeger in de ochtend, of later in de avond en een achtergrond die wat meer egaal is van kleur en dan de hond er iets verder vanaf, zodat je een wat kleiner diafragma kunt gebruiken en zodoende de achtergrond toch lekker wazig hebt en de kop van de hond helemaal scherp is.
Ik ga het inderdaad nog een keer proberen met jouw tips (heel erg bedankt!). En als ik het toch nog een keer wil met wat meer kleur in de achtergrond ga ik opzoek naar een geschiktere plek.