Het is dat je zegt dat het een tuinbank is Het feit dat je een spiegeling zo scherp hebt gevangen vind ik heel knap. De vele onscherpte in de foto vind ik iets minder. Wel het minst storend in de tweede foto.
Tuinbank in scherpte spreekt mij niet zo aan alhier. Macrolandschap eerste komt voor mij aangenaamste over, maar ook voor mij scherptediepte net wat te krap voor rust in beeld
Moet aansluiten bij mijn voorgangers, scherptebereik is hier te beperkt om een rustgevend resultaat neer te zetten. De spiegeling in de reflectie is super scherp maar de omringende onscherpte is erg afleidend.
Vermoedelijk was de beoordeling positiever geweest als in de spiegeling eenzelfde bloem te zien was geweest, dan heb je ook een leuke herhaling te pakken, kleuren zijn goed, de scherpte ook uitstekende weten vast te leggen
Tweede vind ik toch een bijzonder fraai plaatje. Zelf zou ik een flink stuk van de onderkant hebben weggesneden(tot vlak onder de grootste druppel!). Levert voor mij geen meerwaarde en komt m.i. dan de totaalplaat ten goede!!!!