Dezelfde art deco vuurtoren maar dan vanuit een ander perspectief, met goed zicht op de basalt blokken. Dit keer was het laag water en kon ik over de basaltblokken klauteren om deze opname te maken.

Ik kan me voorstellen dat je denkt dat je sporen van bewerking ziet….maar dit is hoe het is. De toren is bovenin gewoon wat meer bevuild en een klein zonnestraaltje zorgt ervoor dat de rechterkant net wat meer belicht werd.muggie schreef:Mooi in beeld gebracht met een prachtige lucht!
Ik meen wat bewerkings-oneffenheden te zien rond het onderste deel van de vuurtoren. Ook lijkt me de toren bovenin wat te donker.

Nee….ik ga niets veranderen aan de basaltblokken, het was juist de bedoeling om dit in beeld te brengen. Die blokken zijn juist zo typerend voor deze plek…Fotosmurf schreef:Mooi beeld met een fraaie lucht.
Voor mij mag er wel wat blokken af, vindt het iets te veel van het goede.

ArtenCo schreef:Ik kan me voorstellen dat je denkt dat je sporen van bewerking ziet….maar dit is hoe het is. De toren is bovenin gewoon wat meer bevuild en een klein zonnestraaltje zorgt ervoor dat de rechterkant net wat meer belicht werd.muggie schreef:Mooi in beeld gebracht met een prachtige lucht!
Ik meen wat bewerkings-oneffenheden te zien rond het onderste deel van de vuurtoren. Ook lijkt me de toren bovenin wat te donker.
Ik heb ook niet gezegd dat je het moet veranderen, ik beoordeel een foto en doe dat met mijn smaak en kennis en die is niet altijd op een lijn met de maker en dat mag gewoon.ArtenCo schreef:Nee….ik ga niets veranderen aan de basaltblokken, het was juist de bedoeling om dit in beeld te brengen. Die blokken zijn juist zo typerend voor deze plek…