Lekker plaatje, ik moet even nadenken of het nou jammer is of juist niet dat je de boot bijna niet ziet. Het heeft eigenlijk wel wat zoals het nu is. Mooie contrasten weer.
Bedankt voor jullie reacties ! Martijn: dank je, voor mij vorme de golven ook een onderdeel van het onderwerp. Heidelroosje: de boot lag vrij dicht aan de kust en zo te zien aan jou foto's was het inderdaad de Eendracht; zij ligt ook wel eens in de haven... Akira en Wim: heb natuurlijk nog wat meer foto's gemaakt, echter niet met zo'n mooie golfslag. Vind just het alleen laten zien de masten eigenlijk noodzakelijk voor de sfeer van de foto, voor mij hoeft het hele schip er niet op. Ook de golven vormen een onderdeel van het onderwerp. Zal nog met enkele andere opnames aan de slag gaan.
Ik ga toch voor je update Golven zijn mooier van kleur en vind de boot er in het geheel op zeker zo mooi Bij de eerste foto zou het mooier zijn als de zeilen uit zouden staan
Twijfel twijfel. Vind het moeilijk. Vind beide plaaten toch wel wat hebben. En ja ik hoef toch niet te kiezen kan van beide genieten. Zijn beide weer erg mooie opnames hoor. Julia-V