1 en 2 vind ik jammer dat je de stenen afsnijd aan de rechterkant. 3 vind ik het mooiste masaal de steenen in beeld gebracht met spiegeling 4e mist dat net weer. mooie lucht en kleuren in je foto's.
Hmm, ik vind het geen straf om naar te kijken. Mijn voorkeur gaat toch naar 1 & 2, omdat ik 3 & 4 de stenen te dominant vind. 1 & 2 hebben meer balans in mijn ogen. In 1 misschien het licht nog een beetje opkrikken.
Foto 2 vind ik de allerbeste met een mooie vlakverdeling en heerlijke kleuren. Die mooie grassen in de linker onderhoek geeft de foto voor mij een goede balans. Ik vind het een prachtplaat.
Vind de kleuren in de eerste het mooist maar ik ga wel met wim mee vwb het aansnijden van de stenen. In foto 3 en 4 zijn de kleuren wat 'koud' en de stenen wat overheersend
Bedankt voor alle reacties! @gotchas ik vind de kleuren van 2 niet heel anders dan die van 3 en 4. Maar dit was idd wat later dan foto 1. Dit komt niet door een andere bewerking of iets dergelijks.
Ik vind ze allemaal erg mooi. #1 heeft mijn voorkeur, hier vind ik het warme licht van de nog zichtbare zon erg prettig. Het stilstaande water en de spiegeling doen het in de andere foto's ook erg goed.
Naar wat heen en weer scrollen ben ik toch voor een gegaan. Val op de kleuren en de compo spreekt mij het meeste aan. Was wel natte voeten werk bij 3 en 4 denk