Ja, dat vond ik zelf ook. Maar ik heb het moeten doen met wat ze aan had. Ik kreeg van haar management 30 minuten om portretten van haar te maken voor haar optreden. Ik had haar persoonlijk liever in een rode outfit gezien met haar spaanse roots. Maar ik ben al ongelooflijk blij met de kans die ik hier kreegppp schreef:Belle est belle. Mooie dame, goede blik, waarbij trui misschien iets te aanwezig is?

O da,s die zangeres, ik herken haar nuAnnemie schreef:Ja, dat vond ik zelf ook. Maar ik heb het moeten doen met wat ze aan had. Ik kreeg van haar management 30 minuten om portretten van haar te maken voor haar optreden. Ik had haar persoonlijk liever in een rode outfit gezien met haar spaanse roots. Maar ik ben al ongelooflijk blij met de kans die ik hier kreegppp schreef:Belle est belle. Mooie dame, goede blik, waarbij trui misschien iets te aanwezig is?
Dus ik ging geen eisen stellen

Dat zie ik als een heel mooi complimentppp schreef:O da,s die zangeres, ik herken haar nuAnnemie schreef:Ja, dat vond ik zelf ook. Maar ik heb het moeten doen met wat ze aan had. Ik kreeg van haar management 30 minuten om portretten van haar te maken voor haar optreden. Ik had haar persoonlijk liever in een rode outfit gezien met haar spaanse roots. Maar ik ben al ongelooflijk blij met de kans die ik hier kreegppp schreef:Belle est belle. Mooie dame, goede blik, waarbij trui misschien iets te aanwezig is?
Dus ik ging geen eisen stellen
, dat heb je goed gedaan in die korte tijd. Mooi dat je er nog zon toffe expressie uit gekregen hebt