Nog geen reactie?...dan ik maar. F2 is vele malen slechter als F1 F3 is redelijk goed maar waar ge zeker moet op letten is dat er geen grashalmen door haar hoofd lopen en zeker niet voor haar neus zitten. Het standpunt van F3 is wel goed. Het was nog beter geweest als je haar in de schaduw had gezet met de rest hetzelfde (maar gelet op mijn opmerkingen) Een mooi model waar ge top foto's mee kunt maken.
Bij alle drie de foto's had een invulflits goed werk gedaan. Bij foto 1 en 2 om de overbelichting in de achtergrond te voorkomen en bij 3 om iets meer onder de pet te zien. Verder denk ik dat je beter naar het totaalbeeld zou kunnen kijken. De boom achter het hoofd bij foto 1 en 2 en de minder flatteuze overgang van kin naar hals bij 3 zou dan vorkomen kunnen worden.
ik vind de overbelichting in de lucht helemaal niet erg. de dame is mooi uitgelicht. Portret 2 vind ik juist wel mooi. wel zou ik de volgende keer zorgen dat de sprietjes op de voorgrond een beetje meer aan de zijkant in beeld komen en niet voor het gezicht. gr. bernadette