Wanneer je naar Vik in IJsland gaat dan ontkom je er niet aan om deze rotsformatie te bezoeken. Dit keer niet vanaf het overbekende en overbevolkte strand van Reynisfjara beach maar vanaf het strand bij Vik zelf.
Tja, met de nieuwe lay-out van photodrome moest ik effe zoeken. De eerste foto was een beetje te groot, dus ik heb dezelfde foto verkleint en opnieuw geplaatst. Als het goed is moet het nu allemaal in orde zijn.
Ik vind wel de vogels op dit formaat(en je hebt 'm al vrij groot gepost) eerder storend dan iets toevoegen, ze staan eigenlijk net te klein in beeld en lijken nu meer op insecten.
Kleur van de rotsen doet hun naam eer aan. Mooi plaatje waarbij de zee ook nog eens gespiegeld terug te vinden is in de lucht.
Gefeliciteerd met de TC.
Ojeee een TC. Dat is even leuk thuiskomen. Dank je wel….
Ron, de vogels zijn niet het hoofdonderwerp. Je kunt de “insecten” zoals jij ze noemt één voor één weghalen. Mij stoort het op dit formaat niet en ze horen bij deze omgeving. Ik sta ook echt heeeel ver van deze rotsen en de branding vandaan….
Wil w het klopt:Reynisfjara beach is door langdurige westelijke storm deels weggeslagen. Het was mogelijk om naar de parkeerplaats te rijden en dan het van een afstandje gade te slaan. Dat heb ik niet gedaan, gelukkig heb ik de foto’s nog van andere jaren. Ik denk wel als het strand weer open is gesteld je als toerist het nog nét zo mooi gaat vinden, je weet dan niet beter….