Staan er beide scherp op, fijne lichtval en mede daarom sprekende doch natuurlijke kleuren.
De tweede kan mij meeste smaken, opbouw en uitsnede komen bij mij beter over. En het oogcontact zorgt voor de meeste persoonlijkheid. Had misschien iets ruimer in het kader van mij gemogen
Laag aaibaarheidsgehalte. Voor mij ook de tweede vanwege het oogcontact, al is het een beetje jammer dat de linkerpupil (voor de kijker rechts) net wegdraait. Belichting en scherpte(diepte) zijn dik in orde. Mooie binnekomer.
Bij de eerste denk ik door die gesloten ogen aan een ontspannen gaap, bij de tweede denkt de wolf: Zo daar ben je mooi ingetrapt ingetrapt! Was heerlijk!
Mooie binnenkomer! De eerste voor mij. Gezien je kunnen durf ik wel te zeggen dat er ietjes scherpte op de open bek met tanden mist. Anders was ie perfect geweest. Maar ik zie dat je bewust voor een laag F-je gekozen hebt. De tweede ook een hele fraaie. Knap werk!
Laatst gewijzigd door Nuelle op 05 apr 2013 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Erg mooi moment te pakken, vind de eerste net even iets beter uitpakken dan de tweede. In de eerste heb je een fijne rustgevende achtergrond en een wat beter standpunt zo op ooghoogte