De eerste vind ik mooi. Misschien een volgende keer op kleine details letten als vuil ooghoeken. Foto 2. Kindje ligt er een beetje als een hobbezak bij. Huidskleur neigt jaar geelgroen. De laatste vind ik de leukste. Je hebt hier iets als een lachje te pakken.
Vroeger mocht je hier nog een onderschrift hebben bij je reacties. Het mijne was. Waar is geschreven is dient meestal ik vind gelezen te worden. Beoordelingen zijn voor het belangrijkste deel meningen. Maar om dat er nou elke keer bij te zetten.....
Ik vind de pose telkens heel goed, de kadrering is ook behoorlijk Wel denk ik dat je witbalans niet zo heel goed is Portretfotografie is ook wenselijk met grijskaart en in raw veel succes
foto1 zou ik het oortje voortaan onder het mutsje doen nu valt hij erg op en lijkt het op erg grote oren. foto 2 en 3 ligt het kindje te diep in het mandje, kan je voorkomen door even een handoek of klein kussentje onder zn hoofd schouder neerleggen. Het kontje lager leggen dan het hoofdje. Dan voorkom je dat hij erbij ligt als een zoutzakje. Belichting en kleuren vind ik goed gelukt!