Fraaie setting, met bijbehorend wat dreigend licht. Grijze wolken doen het goed boven het zilveren lint van de zee. Met model in mooie pose. Iets closer, en aan de onderzijde minder strand misschien wat krachtiger
de "boom" lijkt wel wat op een hond/dier en het Model in een wat gelijkende pose ik heb dit al diverse keren bekeken en heb het gevoel dat dit meer de opzet was of gaat mijn fantasie nu te ver
Wat mij meestal bezig houdt is : wat kan je doen om deze foto te verbeteren?........de toestand is zoals hij is.....en ik zou de contrasten die in de lucht zijn versterken (fel versterken), verder mooie basisfoto
Bedankt voor de leuke reacties. @Frans, ik weet niet of ik die tak netjes kan wegwerken. @Mendel, ga ik even proberen en zal hem erbij zetten. @Tony, ik kan wel zien dat jij een tekkel hebt , lijkt er inderdaad wel een beetje op. Ik prober altijd poses uit die lijnen volgen dus ja de meeste poses zijn met opzet. @AJL, ik weet niet of een heel sterk contrast de plaat goed zal doen. Ik zal het eens uitproberen.