Vampire
- Rob Olivier
- Donateur
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Een knappe en mooie foto. 
- DandA
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Geduld heb ik ook niet echt. Dus werk er niet uren achter elkaar aan. Maar steeds een stukje verder. Ben er met de achtergrond ongeveer 5 sessies van enkele uren bezig geweest.
Met het samenvoegen nu een week bezig steeds 3 tot 4 uur in 4 sessies ( dagen)
De grote lijnen is eigenlijk maar een paar uurtjes werk. Daarna begint het fine tunen dat duurt veel veel langer.
Met het samenvoegen nu een week bezig steeds 3 tot 4 uur in 4 sessies ( dagen)
De grote lijnen is eigenlijk maar een paar uurtjes werk. Daarna begint het fine tunen dat duurt veel veel langer.
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Deze was voorspelbaar......maar terecht.....

- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
Knap resultaat en zeker knap dat je het kan.
Ik vraag me dan af waarom je niet gewoon 's avonds met je model naar dat steegje gaat om een foto te maken.
Misschien ben ik wel te simpel maar vraag me ook af wat het nog met fotografie te maken heeft.
Al het werk heeft je wel een TC opgeleverd waar ik je uiteraard van harte mee feliciteer.
Ik vraag me dan af waarom je niet gewoon 's avonds met je model naar dat steegje gaat om een foto te maken.
Misschien ben ik wel te simpel maar vraag me ook af wat het nog met fotografie te maken heeft.
Al het werk heeft je wel een TC opgeleverd waar ik je uiteraard van harte mee feliciteer.
- AJL
- Lid

Fotosmurf....omdat hij 's avonds daar geen lamp heeft hangenFotosmurf schreef:Knap resultaat en zeker knap dat je het kan.![]()
- DandA
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Waarom gescheiden van elkaar fotograven: omdat je dan de achtergrond kunt optimaliseren en hetzelfde voor het model. Daarnaast is tij een issue. Het is allemaal erg veel werk. Door het gescheiden van elkaar te fotograferen heb je meer tijd.
Om het licht zo te krijgen in het donker zou ik licht bij moeten plaatsen en dat betekend stroom en dat heb ik niet.
En ik vind het leuk.
Het is een blijft fotografie maar ik gebruik de foto's zo uit de cam als canvas.
Om het licht zo te krijgen in het donker zou ik licht bij moeten plaatsen en dat betekend stroom en dat heb ik niet.
En ik vind het leuk.
Het is een blijft fotografie maar ik gebruik de foto's zo uit de cam als canvas.
- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
Ieder zijn smaak en ideeën en als je het leuk vind moet je er ook zeker mee doorgaan.
Al is het niet mijn ding, kan ik er wel van genieten hoor als er mooie dingen voorbij komen.
Al is het niet mijn ding, kan ik er wel van genieten hoor als er mooie dingen voorbij komen.
knapt gemaakt zeg. Leuk ook dat we de making of mogen zien.
Gefeli met deze mooie TC!
Wilbert
Gefeli met deze mooie TC!
Wilbert