Wolves fotografie schreef:mido schreef:Beetje late reactie sorry

Dat is een stuk handiger, die van mij heeft op een of andere manier de link gelegd met spelen (alhoewel hij met alles zo ongeveer wel de link met spelen legt

)....dus als de camera op hem gericht wordt, is het speluhhh
Ik woon niet in de buurt, maar bedankt voor het aanbod

Maakt niets uit hoor. Trucje om erg drukke honden goed op de foto te krijgen, is eerst heel uitgebreid met ze gaan wandelen en spelen, net zo lang tot ze echt moe beginnen te worden en dus best wel even willen gaan zitten of liggen voor een portretje. Veel succes!

Ja die truc ken ik, maar gaat bij de mijne niet helemaal op, hoe gek dat ook mag klinken.
Hij wordt zelfs als hij moe is vrij makkelijk getriggerd om weer lekker gek te doen, alleen op zijn eigen plaats kan ik hem goed fotograferen en blijft hij rustig liggen maar dat is qua plek niet echt boeiend.
Hij is ook nog maar ruim een jaar en een type hond die zijn concentratie niet zo heel lang vast kan houden....wie weet als hij wat ouder is

Opzich heb ik (voor mij) leuke foto's (2 heb ik er geplaatst onder 'm'n doggie' hier in 'dieren'), maar blijkt toch nog teveel plakboek foto's te zijn

Bedankt! Ik blijf zeker door oefenen!