Kitten

Behalve vogels en insecten
Wolves fotografie
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Kitten

Bericht Geplaatst:

Wederom dank!

pafeme schreef:staat er netjes op :upc , dat gaat een groot beest worden ..
Ja dat denk ik ook wel! Nu is het ras van nature ook wat groter dan dat de gemiddelde huis-tuin-en-keuken-kat. Maar ook binnen het ras zal dit denk ik geen kleintje worden. :DD

Cinemovie schreef:Aaaahhhhh nu nog leuk... Maar dat veranderd snel....Je foto niet natuurlijk .....;)
Ze zijn nu 9 weken oud en ze zien er al weer heel anders uit, het gaat inderdaad snel!

mido schreef:Mooie foto!
Knap gedaan ook, dieren en zeker jonge dieren vind ik altijd lastig om in een mooie pose en/of scherp op beeld te krijgen.
Dank je. Ik vind het altijd super om dieren te fotograferen, juist omdat je nooit van te voren weet of het gaat lukken. Soms hebben ze hun dag niet en werken ze echt niet mee. Als het dan uiteindelijk toch lukt om een mooie foto te maken, dan geeft dan echt een kick. Maar bij dierfotografie moet je wel veel geduld hebben en je goed realiseren dat het welzijn van het dier altijd voor gaat. Dit kleine ukkie werkte gelukkig goed mee. :yes
Enya
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Mooi! De achtergrond is ook zo mooi rustig, heb je dat bewerkt? Het is inderdaad per dier verschillend of ze willen meewerken aan een mooie foto. Ik heb een kat waarvan in 99% van de gevallen alleen haar kont scherp op de foto komt...
Wolves fotografie
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Enya schreef:Mooi! De achtergrond is ook zo mooi rustig, heb je dat bewerkt? Het is inderdaad per dier verschillend of ze willen meewerken aan een mooie foto. Ik heb een kat waarvan in 99% van de gevallen alleen haar kont scherp op de foto komt...
Dank je. De achtergrond is niet bewerkt (ik ben niet zo goed in bewerken :D ). Het is gewoon een witte papierrol die is uitgelicht met twee continulampen. :DD
mido
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Wolves fotografie schreef:Dank je. Ik vind het altijd super om dieren te fotograferen, juist omdat je nooit van te voren weet of het gaat lukken. Soms hebben ze hun dag niet en werken ze echt niet mee. Als het dan uiteindelijk toch lukt om een mooie foto te maken, dan geeft dan echt een kick. Maar bij dierfotografie moet je wel veel geduld hebben en je goed realiseren dat het welzijn van het dier altijd voor gaat. Dit kleine ukkie werkte gelukkig goed mee. :yes

Welzijn van het dier is idd altijd prioriteit nummero uno :upc
Ik oefen wat betreft dieren tot nog toe eigenlijk alleen op mijn eigen doggie, maar dat is net een spring in het veld en is echt niet makkelijk hem goed er op te krijgen, laat staan met dieren die je niet kent.
Maar idd dieren zijn zeker een leuke uitdaging om goed op beeld te krijgen.
En natuurlijk gefeliciteerd dat je foto, foto van de week is geworden :D
Eus
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Gefeliciteerd met je 'foto van de week'!! :juich
Storm
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Gefeliciteerd!
DJKEVKE
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Heerlijke foto, verdiend foto van de week. En een prachtige kitten!
Marrie
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Waauw...wat een schitterende opname is dit! :upc
was dit niet de foto die ook op de voorpagina staat van foto van de week?
Als dat zo is dan mijn welgemeende felicitaties. :proost
Wolves fotografie
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Nogmaals allemaal bedankt voor jullie leuke reacties en felicitaties!

mido schreef:Ik oefen wat betreft dieren tot nog toe eigenlijk alleen op mijn eigen doggie, maar dat is net een spring in het veld en is echt niet makkelijk hem goed er op te krijgen, laat staan met dieren die je niet kent.
Als je een keer wilt oefenen met een andere hond, dan ben je altijd welkom om langs te komen en mijn Duitse Herder te fotograferen. Hij is het gewend dat er foto's van hem worden gemaakt (ook door vreemden) en blijft op commando (meestal :DD) goed stilzitten of liggen.

Marrie schreef:was dit niet de foto die ook op de voorpagina staat van foto van de week?
Yip dat klopt... :blush
mido
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Wolves fotografie schreef:Nogmaals allemaal bedankt voor jullie leuke reacties en felicitaties!

mido schreef:Ik oefen wat betreft dieren tot nog toe eigenlijk alleen op mijn eigen doggie, maar dat is net een spring in het veld en is echt niet makkelijk hem goed er op te krijgen, laat staan met dieren die je niet kent.
Als je een keer wilt oefenen met een andere hond, dan ben je altijd welkom om langs te komen en mijn Duitse Herder te fotograferen. Hij is het gewend dat er foto's van hem worden gemaakt (ook door vreemden) en blijft op commando (meestal :DD) goed stilzitten of liggen.

Beetje late reactie sorry :blush
Dat is een stuk handiger, die van mij heeft op een of andere manier de link gelegd met spelen (alhoewel hij met alles zo ongeveer wel de link met spelen legt :P )....dus als de camera op hem gericht wordt, is het speluhhh
Ik woon niet in de buurt, maar bedankt voor het aanbod :D
Wolves fotografie
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

mido schreef:Beetje late reactie sorry :blush
Dat is een stuk handiger, die van mij heeft op een of andere manier de link gelegd met spelen (alhoewel hij met alles zo ongeveer wel de link met spelen legt :P )....dus als de camera op hem gericht wordt, is het speluhhh
Maakt niets uit hoor. Trucje om erg drukke honden goed op de foto te krijgen, is eerst heel uitgebreid met ze gaan wandelen en spelen, net zo lang tot ze echt moe beginnen te worden en dus best wel even willen gaan zitten of liggen voor een portretje. Veel succes! :zwaai
mido
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Wolves fotografie schreef:
mido schreef:Beetje late reactie sorry :blush
Maakt niets uit hoor. Trucje om erg drukke honden goed op de foto te krijgen, is eerst heel uitgebreid met ze gaan wandelen en spelen, net zo lang tot ze echt moe beginnen te worden en dus best wel even willen gaan zitten of liggen voor een portretje. Veel succes! :zwaai

Ja die truc ken ik, maar gaat bij de mijne niet helemaal op, hoe gek dat ook mag klinken.
Hij wordt zelfs als hij moe is vrij makkelijk getriggerd om weer lekker gek te doen, alleen op zijn eigen plaats kan ik hem goed fotograferen en blijft hij rustig liggen maar dat is qua plek niet echt boeiend.
Hij is ook nog maar ruim een jaar en een type hond die zijn concentratie niet zo heel lang vast kan houden....wie weet als hij wat ouder is :DD
Opzich heb ik (voor mij) leuke foto's (2 heb ik er geplaatst onder 'm'n doggie' hier in 'dieren'), maar blijkt toch nog teveel plakboek foto's te zijn :DD
Bedankt! Ik blijf zeker door oefenen!
Wolves fotografie
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

@ Mido: volgens mij raken we een beetje off topic, ik stuur je wel een pm. :D
samvo
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

wat een schatje :D
mds
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

wat een lieve foto, zou hem zo willen aaien. Mooi zoals de oogjes uitkomen.
Wolves fotografie
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

@ samvo & mds: Bedankt!
Yen
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Vind het een plaatje, zowel het beestje als de foto;)
Valt niet mee om ze er zo op te krijgen!! Toppie hoor!
Tony
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Afbeelding

Gefeliciteerd met YC :D
Toon
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Mooi vastgelegd deze poes,toch heb ik het idee dat ik wat aan scherpte mis.
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”