Liever wat eerder indien mogelijk ivm weersomstandigheden, in oktober geen mogelijkheid ?AJL schreef:Als je na 15november gaat wil ik mee gaanHermanus schreef:Roep maar een datum Erik en ik ga met je mee !Erik Symoens schreef:![]()
![]()
......zou ik ook nog willen fotograferen
Foxy Lady(Jimi Hendrix)
- Hermanus
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Hermanus
- Lid

Hoi Ron, leuk idee om eens samen op stap te gaan in het AWD en normaal gesproken wacht ik op een mooi weer dag, maar ik pas mij graag aan de werkende aan als er voldoende animo is.
- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
AWD is altijd leuk en erg vermoeiend zeker als je met Ron gaat.
Gaat tie luie ineens met een rolstoel kan die aan het eind van de dag zeggen, ik ben nog lang niet moe.
Gaat tie luie ineens met een rolstoel kan die aan het eind van de dag zeggen, ik ben nog lang niet moe.
- Ron62
- Moderator
Ik wacht wel af of er nog meer mensen zijn die het wel leuk lijkt om naar de AWD te gaan, bij voldoende animo hier wil ik ook nog wel een topic openen onder "Op Pad".

Normaal gesproken is het natuurlijk al bijna niet te doen voor jou, maar dit keer mag je ook nog de rolstoel duwen.Fotosmurf schreef:AWD is altijd leuk en erg vermoeiend zeker als je met Ron gaat.![]()
Gaat tie luie ineens met een rolstoel kan die aan het eind van de dag zeggen, ik ben nog lang niet moe.![]()
- BertvanElten
- Lid

Hoi Ron, even terug naar de foto's: PRACHTIG !!!
Gr, Bert
Gr, Bert
- Hermanus
- Lid

Neem je iemand mee om te duwen Ron, want met 5 kg in mijn handen .......Ron62 schreef:Ik wacht wel af of er nog meer mensen zijn die het wel leuk lijkt om naar de AWD te gaan, bij voldoende animo hier wil ik ook nog wel een topic openen onder "Op Pad".
Normaal gesproken is het natuurlijk al bijna niet te doen voor jou, maar dit keer mag je ook nog de rolstoel duwen.Fotosmurf schreef:AWD is altijd leuk en erg vermoeiend zeker als je met Ron gaat.![]()
Gaat tie luie ineens met een rolstoel kan die aan het eind van de dag zeggen, ik ben nog lang niet moe.![]()
![]()
![]()
![]()