Frako, is er een raam in de buurt waardoor het daglicht je model bereikt?
Tijn (Lekker stoer)+update
-
ppp
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Dat moet eigenlijk niks uitmakenfrako schreef:@PPP Ik fotografeer de grijskaart en stel dan mijn camera via het menu daarop in. Of is het beter om de grijskaart in de nabewerking te benutten?
Bij de eerste methode moet je er wel op letten dat de grijskaart beeldvullend is, want anders gaan de omliggende kleuren mee doen als "grijstint" en dan gaat t fout.
Bij de tweede methode is dat niet nodig en klok je in de nabewerking gewoon op met t pipetje pp de grijskaart
- Dennismulder55
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Het portret is mooi en op het model en belichting helemaal niks aan te merken, voor zover ik daar wat zinnigs over kan zeggen.
Ik zou me nog wat gaan richten op de achtergronden. Het ziet er nu uit, zoals gezegd, alsof het model erin geplakt is. Ik denk dat je foto's nog veel beter worden als je dat onder de knie krijgt, dat het er meer naturel uitziet
Keep up the good work
Ik zou me nog wat gaan richten op de achtergronden. Het ziet er nu uit, zoals gezegd, alsof het model erin geplakt is. Ik denk dat je foto's nog veel beter worden als je dat onder de knie krijgt, dat het er meer naturel uitziet
Keep up the good work