Shoot bij Frank Doorhof - Chantal
- pdeboer1969
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
pdm_fotografie schreef:Zal wel duur wezen.Misschien leuk als we met een grote groep zouden kunnen. Niet te groot natuurlijk.
Duur is het zeker niet maar gratis is het ook niet. , misschien eerst even op zijn website kijken. Frank werkt met zeer kleine groepen zodat een ieder ook de aandacht krijgt die hij verdient.
- Niels
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Ik stelde het voor, was eigenlijk niet van plan het helemaal te organiseren.
Een workshop bij Frank Doorhof kost wel wat geld. Maar Duur is volgens mij niet afhankelijk van van de prijs, maar van de kwaliteit die daar tegen over staat! Ik heb dan ook niet het idee dat hij duur is.
Een workshop bij Frank Doorhof kost wel wat geld. Maar Duur is volgens mij niet afhankelijk van van de prijs, maar van de kwaliteit die daar tegen over staat! Ik heb dan ook niet het idee dat hij duur is.
- pdeboer1969
- Lid

- Contacteer:
Nagtie schreef:Ik stelde het voor, was eigenlijk niet van plan het helemaal te organiseren.
Ik zal morgen eens met Frank gaan praten en kijken wat de mogelijkheden zijn.
Wellicht kunnen we een paar leuke sessies organiseren!
- pdeboer1969
- Lid

- Contacteer:
Hierbij de reactie van Frank. Wie wil er mee? Misschien moeten we dit toppic verplaatsen... Ik zou wel willen voorkomen dat hier een hele discussie ontstaat of het te duur is of niet, dat mag een ieder zelf bepalen. Wil je meedoen dan is dat top, wil je niet is dat natuurlijk ook prima.
--------------------------------------------------------------------------------------
Quote Frank:
We kunnen altijd een groepje van het forum een aparte workshop geven natuurlijk.
Als je uitgaat van 5-10 mensen dan kan ik de normale tarieven handhaven van 150.00 per persoon.
Zijn het er minder moeten we even kijken.
Dat is dan wel in Emmeloord.
Heb je een hele leuke locatie (binnen op dit moment) die echt de moeite waard is dan hou ik hetzelfde tarief aan voor de locatie
MvrGr.
J.A.F. Doorhof
--------------------------------------------------------------------------------------
Quote Frank:
We kunnen altijd een groepje van het forum een aparte workshop geven natuurlijk.
Als je uitgaat van 5-10 mensen dan kan ik de normale tarieven handhaven van 150.00 per persoon.
Zijn het er minder moeten we even kijken.
Dat is dan wel in Emmeloord.
Heb je een hele leuke locatie (binnen op dit moment) die echt de moeite waard is dan hou ik hetzelfde tarief aan voor de locatie

MvrGr.
J.A.F. Doorhof