jumper schreef:" Als je aandacht nodig had ben je er goed in geslaagd maar dan op een negatiefe wijze.
.
Bent u al eens verder geweest dan de Benelux meneer Jumper ???
Zo ja ? Nog niet veel gezien van de "echte" wereld dan , niet alles is bijtjes bloemetjes en zonneschijn hoor !
Iedereen die naar het nieuws kijkt over wat gebeurt momenteel in Pakistan , oorlogsgebieden ,en 1min later zijn ze die schreinende beelden al vergeten en eten vervolgens lekker hun spagetti fzo .
In India smijten ze (dagelijks) dode vekeersslachtoffers (mensen , kindjes ) gewoon op een open camion (moet ik nog verder gaan ?)
Wel de foto's die je hier ziet staan zijn ECHT en zeer RECENT ,
(denk je nu echt dat die beestjes een gruwlijke dood gestorven zijn)
het noemt wetenschap en zonder die wetenschap zouden er al veel meer van jullie trouwe 4voeters gestorven zijn ,
De kadavers staan op "sterk water" :
Een waterige oplossing van ethylalcohol (ethanol) van ca 70% of
een oplossing van het gas formaldehyde in water, formaline genaamd .
Indien de potten goed afgesloten zijn kunnen ze nog makkelijk 20 jaar "bewaard" blijven .
( en volgens mij passen deze foto's hier wel , het gebouw bestaat , en dat het urban is staat als een paal boven water , of zie jij elke dag boeken uit het jaar 1884)
Als deze reeks je niet aanspreekt fzo , daar kan ik volledig inkomen , zoals reeds gezegd elk zijn "ding"
maar sommige comment begrijp ik gewoon niet ,
wat denk je dat ze op unief's doen ? en wat ze daar doen is niet om met die dieren te spelen,martelen,folteren hé het is om uw geliefde hondje,poesje te kunnen helpen .
Mvg Johny