En dan na het kalibreren niks meer veranderen, anders kan je opnieuw beginnen.
hoe monitor
- Peter
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
Staat ook beschreven hoor als je gaat kalibreren, maar je moet eerst je scherm even resetten naar de fabrieksinstellingen als die mogelijkheid er is.
- Peter
- Lid

Dat is fijne voorkennis die ik toen niet had 
Gelukkig viel ik niet hard toen ik aan al die bewerkte foto's voor het kalibreren dacht die dus voor geen meter meer klopte.
Dat is ook wel te zien aan mijn eerdere beoordelingstopics

Gelukkig viel ik niet hard toen ik aan al die bewerkte foto's voor het kalibreren dacht die dus voor geen meter meer klopte.
Dat is ook wel te zien aan mijn eerdere beoordelingstopics

Ik heb de Spyder Express 2 liggen in een lade en nu de pantone huey die ook rekening houdt met omgevingslicht en dit om de zoveel minuten aapast. De Spyder gebruik ik af en toe om de TV te calibreren. En wat een lelijke kleuren hebben de meeste mensen dan op hun hd tv 

dus je hebt nu ook een fotografie cursus geboekt 

- Hermie
- Lid

- Contacteer:
Het leuke van drie monitoren is dat het op alle drie anders is, zeker als ze van verschillende merken zijn.
ik heb één monitor zodanig afgesteld dat wat ik print hetzelfde is, qua kleur, dan op het scherm.... Veel printen en veel zelf de monitor bijstellen.....
ik heb één monitor zodanig afgesteld dat wat ik print hetzelfde is, qua kleur, dan op het scherm.... Veel printen en veel zelf de monitor bijstellen.....