Beagle puppy 6 weken oud + update + update 2 + poll
- Cinemovie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
De oogjes niets aan veranderen vind ze helemaal niet mooi.. maar daar kan de fotograaf niets aan doen.. misschien iets lager stanpunt zodat je hem nog meer in de ogen aankijkt...
- MaschaP
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Ik heb gestemd voor de laatste optie. Niet omdat ik de pup of the foto niet mooi vind en ik vind de tweede update ook al een stuk beter dan het origineel, MAAR... dat glazige wat in de oogjes zit heb je er niet uitgekregen (ook geen flauw idee hoe je dat netjes zou kunnen doen).
Ik denk dat wat het ook is waar hij naar kijkt gewoon net wat hoger had moeten zitten, zodat het wit minder zou reflecteren en de lichtpuntjes natuurlijk zouden verschijnen.
Ik denk dat wat het ook is waar hij naar kijkt gewoon net wat hoger had moeten zitten, zodat het wit minder zou reflecteren en de lichtpuntjes natuurlijk zouden verschijnen.
- Wim
- Lid

- Geslacht: Man
heb gekozen zonder puntjes.
puntjes er in is vaak ook wel mooi maar bij deze vind ik het mooier zonder.
omdat hij lekker drollig op de foto staat.
en dan vind ik dat de ogen ook wel minder mogen spreken.
puntjes er in is vaak ook wel mooi maar bij deze vind ik het mooier zonder.
omdat hij lekker drollig op de foto staat.
en dan vind ik dat de ogen ook wel minder mogen spreken.
- Wolves fotografie
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Bedankt voor de reacties en het stemmen!
De uitkomst van de poll had ik niet verwacht, dus des te beter dat ik jullie heb gevraagd te stemmen. Aan de hand van jullie stemmen heb ik er uiteindelijk voor gekozen om de origineel geplaatste foto te plaatsen in mijn portfolio. Ik heb alleen de ogen wel een fractie donkerder gemaakt, maar dat scheelt weinig. Voor wie het nog wilt zien, hier is tie dan:

De uitkomst van de poll had ik niet verwacht, dus des te beter dat ik jullie heb gevraagd te stemmen. Aan de hand van jullie stemmen heb ik er uiteindelijk voor gekozen om de origineel geplaatste foto te plaatsen in mijn portfolio. Ik heb alleen de ogen wel een fractie donkerder gemaakt, maar dat scheelt weinig. Voor wie het nog wilt zien, hier is tie dan:
- Tony
- Lid

- Contacteer:
er word hierbij vergeten dat puppy's van die leeftijd altijd een blauwe waas hebben op de ogen, die zijn dan ook nog niet helder. als je dat vermeld had in je eerste foto had er niemand iets van gezegd en was de pol ook overbodig

- Wolves fotografie
- Lid

- Contacteer:
Normaal gesproken zou ik helemaal plat op mijn buik zijn gaan liggen, maar daar was de ruimte niet voor aanwezig. Ik heb mijn camera dus zo laag mogelijk gehouden en mij in allerlei bochten gewrongen om nog door de zoeker te kunnen kijken.Cinemovie schreef:De oogjes niets aan veranderen vind ze helemaal niet mooi.. maar daar kan de fotograaf niets aan doen.. misschien iets lager stanpunt zodat je hem nog meer in de ogen aankijkt...

@ Pipanda: Bedankt voor de moeite, helemaal top! Je hebt een berichtje terug!
@ Tony: Ja, daar heb je misschien gelijk in, maar ik denk dat het grootste probleem wordt veroorzaakt door de reflectie van de ondergrond en niet door de blauwe waas.
Peter bedankt voor je reacties!
-
Lina dijkhuizen
- Lid

prachtige foto en schattige pup
Voor mij versie 1 trouwens.
groeten Lina
Voor mij versie 1 trouwens.
groeten Lina
- Wolves fotografie
- Lid

- Contacteer:
Wat een leuke reactie Lena! Ik voel mij helemaal vereerd dat je voor mijn foto tijd vrij hebt gemaakt!
En echt hoor het zijn super leuke hondjes, allemaal. Ze hebben nog baasjes nodig... Leuk vriendje erbij voor je eigen hond... 
Lina jij natuurlijk ook bedankt voor je reactie!
En echt hoor het zijn super leuke hondjes, allemaal. Ze hebben nog baasjes nodig... Leuk vriendje erbij voor je eigen hond... 
Lina jij natuurlijk ook bedankt voor je reactie!

- Wolves fotografie
- Lid

- Contacteer:
Dank jullie wel! 

- Wolves fotografie
- Lid

- Contacteer:
Thnx Maaike en Rolf!
Enne Rolf, komt vanzelf hoor, mijn eerste foto's zagen er ook niet gelijk zo uit.
Enne Rolf, komt vanzelf hoor, mijn eerste foto's zagen er ook niet gelijk zo uit.

Gefeliciteerd met je week foto. En heb je het hondje kunnen houden
Of moest hij weer terug? Ik zou er moeilijk afstand van kunnen nemen.
Ik heb zelf voor optie 3 gekozen. Kan geen argument vinden behalve dat ik het mooier vind.
Of moest hij weer terug? Ik zou er moeilijk afstand van kunnen nemen.Ik heb zelf voor optie 3 gekozen. Kan geen argument vinden behalve dat ik het mooier vind.
de blik hoort bij deze hondenras en ik vind de lichtpuntjes hier geen verbetering

gr. Twister