Valt wel mee hoor Henry. Hij is zelf ook een enthousiaste hobbyfotograaf, dus hij zal alleen zijn mening geven en mij verder niets verplichten.Henry schreef:Ik zou die foto's niet eens laten zien. Stel je voor: gaat hij bepalen dat je een minder mooie serie moet ophangen
Het ligt aan jou! Dat hoop ik tenminste, want anders ligt het aan CS5.martijn1 schreef:misschien ligt het aan mij...maar vind de update niet beter dan de 1ste, vind in de update de hondjes te licht worden..de 1ste heeft mooiere contrast
Het verschil tussen de eerste en de tweede is een heel klein beetje rond het oog van de ene pup verlicht (tip wwestendorp). Dit was een klein gebied en kan dus geen gevolg hebben voor de hele foto. Daarna de foto gedraaid in twee delen. Eerste een groot stuk gedraaid en met schalen de onbedekte stukjes canvas (de hoeken) weer aangevuld. Kwam er daarna achter dat hij nog een klein beetje verder gedraaid moest worden (0,45º). Had geen zin om de driehoekjes weer weg te gaan werken (deze waren nu nog maar heel klein i.v.m. de beperkte draaihoek) dus heb de foto iets gecropt en vervolgens geplaatst.
AJL schreef:Sublieme mooie reeks foto's hebt ge !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatste rij laten...is iets speciaals...is niet zo kunstmatig geposeerd...het toont dat je ook andere foto's maakt.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed
Dank je! 

Daarbij ben je denk ik de naverscherping vergeten.Wolves fotografie schreef:Het ligt aan jou! Dat hoop ik tenminste, want anders ligt het aan CS5.martijn1 schreef:misschien ligt het aan mij...maar vind de update niet beter dan de 1ste, vind in de update de hondjes te licht worden..de 1ste heeft mooiere contrast![]()
Het verschil tussen de eerste en de tweede is een heel klein beetje rond het oog van de ene pup verlicht (tip wwestendorp). Dit was een klein gebied en kan dus geen gevolg hebben voor de hele foto. Daarna de foto gedraaid in twee delen. Eerste een groot stuk gedraaid en met schalen de onbedekte stukjes canvas (de hoeken) weer aangevuld. Kwam er daarna achter dat hij nog een klein beetje verder gedraaid moest worden (0,45º). Had geen zin om de driehoekjes weer weg te gaan werken (deze waren nu nog maar heel klein i.v.m. de beperkte draaihoek) dus heb de foto iets gecropt en vervolgens geplaatst.