jeroenk schreef:de simpele vraag is de vraag die niet gesteld wordt
Autopunt AF moet je enkel gebruiken met snel bewegende onderwerpen en een goede Nikon![]()

jeroenk schreef:Autopunt AF moet je enkel gebruiken met snel bewegende onderwerpen en een goede Nikon![]()

duckie schreef:jeroenk schreef:de simpele vraag is de vraag die niet gesteld wordt
Autopunt AF moet je enkel gebruiken met snel bewegende onderwerpen en een goede Nikon![]()
Klopt met een Nikon moet je met meerdere punten alle zeilen bijzetten, tegen de witte toeter brigade met single AF punt voorkeurkeuze
![]()

Ray schreef:haha zal het onthouden.
Super leuk forum dit!! Complimenten! Ik leer elke dag bij!
Sorry misschien voor de "simpele" vragen in jullie ogen maar toch bedankt voor de heldere antwoorden!
Trouwens....JeroeNikon ook. Je leert er ontzettend veel van. Dus schaam je niet en geen enkele vraag is dom (nou ja...vraag me niet waarom het zo donker blijft als je lensdop er nog op zit
) Btw...ik vind het ook leuk, want het dwingt me om lekker na te blijven denken, dus kom maar op. 
Moontjuh schreef:Ray schreef:haha zal het onthouden.
Super leuk forum dit!! Complimenten! Ik leer elke dag bij!
Sorry misschien voor de "simpele" vragen in jullie ogen maar toch bedankt voor de heldere antwoorden!
Ik ben vorig jaar op dezelfde manier begonnen zoals jijTrouwens....JeroeNikon ook. Je leert er ontzettend veel van. Dus schaam je niet en geen enkele vraag is dom (nou ja...vraag me niet waarom het zo donker blijft als je lensdop er nog op zit
) Btw...ik vind het ook leuk, want het dwingt me om lekker na te blijven denken, dus kom maar op.