proficiat met je TC!
proficiat met je TC!

De achtergrond stoort in die plaat ook ietsje...maar een doek kreukvrij maken is niet gemakkelijk (tipje, savage translum als achtergrond voor hondjes, af te nemen met een vochtige doek en geen kreukels).
(met andere woorden...ook best benieuwd naar je techniek).

jeroenk schreef:Twee hele mooie hoor...!
Doortekening in foto1 is (bijna) niets mis mee....de kleine uitbebrande plekjes die er zijn nemen feitelijk geen detail weg, aangezien dit de reflectie van de flits op de neus zijn en een paar uiteinde van haartjes, al met al is de doortekening in de vacht goed. Hetgeen waardoor hij minder prettig kijkt is, zoals Frans al aangaf, de kleur. Hij is te blauw, ofwel te koel van witbalans. Redelijk makkelijk op te lossenDe achtergrond stoort in die plaat ook ietsje...maar een doek kreukvrij maken is niet gemakkelijk (tipje, savage translum als achtergrond voor hondjes, af te nemen met een vochtige doek en geen kreukels).
De tweede....een terechte TC..! Zou kunnen gaan zeuren over de handtekening...maar dat doe ik lekker niet
@ Frans...je tips mogen ook plubiekelijk gedeeld worden hoor(met andere woorden...ook best benieuwd naar je techniek).

: Ook een witte herder. Een Cuvac!

Snoeteke schreef:jeroenk schreef:Twee hele mooie hoor...!
Doortekening in foto1 is (bijna) niets mis mee....de kleine uitbebrande plekjes die er zijn nemen feitelijk geen detail weg, aangezien dit de reflectie van de flits op de neus zijn en een paar uiteinde van haartjes, al met al is de doortekening in de vacht goed. Hetgeen waardoor hij minder prettig kijkt is, zoals Frans al aangaf, de kleur. Hij is te blauw, ofwel te koel van witbalans. Redelijk makkelijk op te lossenDe achtergrond stoort in die plaat ook ietsje...maar een doek kreukvrij maken is niet gemakkelijk (tipje, savage translum als achtergrond voor hondjes, af te nemen met een vochtige doek en geen kreukels).
De tweede....een terechte TC..! Zou kunnen gaan zeuren over de handtekening...maar dat doe ik lekker niet
@ Frans...je tips mogen ook plubiekelijk gedeeld worden hoor(met andere woorden...ook best benieuwd naar je techniek).
Thanx voor je comments, de Savage Translum is toch speciaal voor het effect van bevroren glas. Ik heb wel eens zitten kijken naar het witte en zwarte vinyl maar dat kan ik echt nog lang niet betalen. Dus toen besloten dat ik het helaas toch nog met doek zal moeten doen ... en ja, daar krijg je helaas de kreukels bij cadeau. Hoe doen jullie dat met achtergronden en huisdieren? Ik heb bijvoorbeeld ook een zwart doek, een keer een oud duitse herder of mijn eigen witte herder erop en je kan het doek weer wassen, nog steeds haren eraf moeten plukken ... en dan het strijken wat helemaal een ellende is. Dus ik vroeg me af of er hier een betaalbare makkelijkere manier voor is?
Papier kun je na één hond vaak weer weg gooien.