angel from heaven

Mensen in alle vormen en maten
anneklink
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: angel from heaven

Bericht Geplaatst:

Mingus schreef:
Echt lachen is een emotie.
Op commando lachen is een grimas.
Niet lachen is een ontspannen gezicht.

Nu heb ik een verschrikkelijke hekel aan volwassen mensen met vleugeltjes, bij baby’s mits het heel subtiel wordt gedaan is het acceptabel, in sprookjesachtige taferelen of extreme bewerkingen kan het acceptabel zijn.
Ik zal NOOIT iemand met vleugeltjes fotograferen.
Het zal wel duidelijk zijn wat ik van de foto’s vind, ‘t is niet slecht of kwaad bedoeld maar de volgende keer voor mij een andere serie en de opbouwende tips zijn al aangehaald door Moonjuh.

Als dit jouw mening is omtrent de vleugels met volwassenen dan accepteer ik deze uiteraard. Maar ik vraag hier niet om jouw mening maar om tips en opbouwende kritiek :) .
Laatst gewijzigd door anneklink op 31 jul 2011 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
anneklink
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

angel from heaven

Bericht Geplaatst:

@gpauwen - Het idee was er wel al. Maar heb het niet voorbereid. Ben naar het duin gegaan en gekeken waar een mooie plek was. Volgende keer is dit meer wat om overna te denken en wss is het dan mooier om op het strand te doen met zo min mogelijke storende achtergrond etc.
gpauwen
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

angel from heaven

Bericht Geplaatst:

Je kunt de fotos, zoals ze nu zijn, ook wat nabewerken, om er een sprookjesachtge sfeer aan toe te voegen. Ik weet uiteraard niet welk programma je gebruikt, maar de meeste bieden wel mogeljkheden.
sugarman
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

angel from heaven

Bericht Geplaatst:

6 vind ik de beste en jammer van de witte luchten die ik storend vind over komen.
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”