Agnes, Dat is leuk om te horen. Sommige mensen halen hun neus op voor koeien....en ik? Ik vind ze geweldig. Deze heerlijk sullige beesten krijgen zo op deze manier ahw een hoog aaibaarheidsgehalte. Vind ik dan. Het is ook leuk voor mij dat mijn koetjes zo in de smaak vallen. Ik had laatst een gesprekje met een boer toen hij mij aantrof op mijn knieën in zijn wei, paar foto's beloofd en opgestuurd en ik mag eens langskomen als er gekalfd gaat worden. Dat zijn de intressante zaken.
Zo moet je het hebben! Off topic: Koeien lijken wel sullig, maar zijn best wel intelligent. Ze nemen hun omgeving goed waar en, o wee, als er iets veranderd, dan zijn ze heel nieuwsgierig.
Ik vind hem ook weer geweldig! Heb koeien altijd leuke beesten gevonden Toch even zeuren, want daar zijn we hier voor natuurlijk. De voorste koe had ik graag wat scherper gezien Ik ben benieuwd hoe het inkomend kalfverkeer er dan uit komt te zien!
Haha, ik ook. Deze dame was eigenlijk al een beetje binnen mijn minimumscherpstel afstand...maar koeien genoeg ik ga vrolijk verder. Ik neem de bevinden allemaal mee de wei in de volgende keer.