Foxy

Behalve vogels en insecten
Annemiek
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Foxy

Bericht Geplaatst:

Bedankt voor je uitgebreide reactie.
Het niet aankijken in foto 1 is voor mij een bewuste keuze. Zoals ik al eerder schreef vind ik dit 1 van de mooiste houdingen van de vos. Smaakgebonden dus vrees ik ;)
2de kon ik weinig anders met uitsnede bij 3 en 4 heb ik de rand van beton waar hij net langs lag, uit het zicht gehaald door deze crop.

Als ik je feedback lees, zie ik een hoop dingen die jij zou veranderen. Als je de foto's niet mooi vind (kwalitatief misschien wel, qua compo ed niet) mag je het ook gewoon zeggen hoor. Beste (photodrome)vrienden ;)

Vossen zijn helemaal niet aaibaar of lief, zo zien er wel uit maar het zijn roofdieren uiteindelijk.
Wie zegt dat dat je deze opmerking maakt? Hij klinkt heel verdedigend namelijk :dk
AJL
Lid
Lid
Geslacht: Man

Bericht Geplaatst:

Het blijven wilde dieren, dus die zet je niet in een pose
Ge moogt al blij zijn als ge "een lucky shot" hebt door een speciale pose

Dus :upc
Gert64
Lid
Lid
Contacteer:

Foxy

Bericht Geplaatst:

Ik probeer enkel constructief commentaar te geven het is nimmer bedoeld als afkraken. Absoluut niet. Integendeel zelfs. Ik heb de wijsheid niet in pacht en ik ga wel eens onderuit en dat vind ik helemaal niet zo erg. Als ik dat wel erg vond dan kon ik maar beter een prive website beginnen... :) Jij gaf recent commentaar bij mijn springende hond en dat waardeer ik zeer. Als het vanmiddag niet zo'n pokkeweer was geworden dan had ik de tips in de praktijk gebracht.

De laatste zin is misschien uitlegbaar voor meerdere opzichten maar ik bedoel te zeggen dat een Vos niet lief is en dat je best mag zien dat het een roofdier is.
Annemiek
Lid
Lid
Contacteer:

Foxy

Bericht Geplaatst:

Okee, duidelijk verhaal Gert! Ik zie het ook niet als afkraken, al wil ik zeggen dat ik niet met fluwelen handschoentjes behandeld hoef te worden :)
Bas
Lid
Lid

Foxy

Bericht Geplaatst:

Prachtige serie :super En ja, nu ben ik jaloers :D
fran
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ook al zo'n mooie serie :up . Allemaal mooi.
Je hebt wel eer van je uitje, iedereen heeft toch mooie resultaten geboekt.
Annemiek
Lid
Lid
Contacteer:

Foxy

Bericht Geplaatst:

Zekers te weten Fran. Er komen mooie platen voorbij zetten! En dat ondanks het weer ;)
Deva
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Het is niet dat ik je met fluwelen handschoenen wil aanpakken, maar ja, foto's 1 en 2 vind ik gewoon prachtig. Vooral de tweede vind ik top met een mooie compo, hier geeft de omgeving echt iets extra's met dat oplopende zandpad en de grassen. Bij de andere foto's is de omgeving veel saaier.
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”